Feest der creativiteit, een nieuwe blog plek.

Nu de zomervakantie toch echt ten einde is ben ik klaar voor een frisse start. Het is tijd voor nieuwe uitdagingen, er zijn nieuwe lessen om te leren en avonturen te ontdekken. Zo begin ik binnenkort met het volgen van lessen aan de Nieuwe Akademie en werk ik hard aan het realiseren van tekendromen.

Tegelijkertijd had ik het idee dat dit blog, met de fijne naam Fotootje Vandaag, mij steeds minder is gaan passen. De foto’s zijn meer en meer vervangen door de tekeningen die ik maak en ook op persoonlijk vlak ben ik de afgelopen jaren gegroeid.

Hoogste tijd dus voor verandering. Ik blijf bloggen, maar op een andere plek, voortaan ben ik te vinden op het blog: Feest der creativiteit

Op mijn nieuwe blog zal ik blijven schrijven en tekenen over de wereld om mij heen, maar zal ik ook ruimte maken voor een winkeltje, cursussen en andere creatieve plannen. Dit alles is natuurlijk nog in ontwikkeling, maar een feestje zal het worden!

Verhuizen jullie met mij mee?

logo tekst

5 gedachtes over “Feest der creativiteit, een nieuwe blog plek.

Leuk dat je wil reageren!

