Geniet, het is maandag!

De eerste normale maandag van het jaar is weer begonnen, een mooi moment om ook op dit blog weer fris van start te gaan. En hoe kan dat nou beter met het schrijven van alweer het 450e berichtje!

Een nieuw jaar voelt altijd een beetje als het openen van een nieuw schrift waar je toch al wat in gebladerd hebt. De blaadjes op papier zijn nog leeg, de eerste lijnen van wat het gaat vullen zitten wel al in het hoofd. Voorgaande jaren begon ik op de eerste dag van het nieuwe jaar direct met plannen maken, vol goede voornemens en met (te) ambitieuze plannen opende ik het jaar. Dit jaar doe ik dat eens niet en probeer ik mij meer bewust te zijn van het behouden van een balans in wat ik doe en wil en neem ik ruimte om te genieten van vandaag.

Uit het afgelopen jaar neem ik de mooie dingen mee om te koesteren en de naardere dingen probeer ik te omarmen want juist de al bestaande rafelrandjes aan een nieuw moment maken het zo mooi, eigen en waardevol.

Lieve lezers van dit blog, ik wens jullie allen een mooi, vol en evenwichtig jaar. Een jaar waarin een blik op de zee, een lach of een lekker maal als hoogtepunten wordt herkend. Geniet!

Het wad bij Schiermonnikoog, getekend voor Anita.
Het wad bij Schiermonnikoog, getekend voor Anita in het kader van teken voor Serious Request.
2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Anita Willems schreef:

    Wat prachtig! Eerlijk gezegd was ik even vergeten dat ik aan je initiatief meegedaan had, dus dit is een extra leuke verrassing.
    Die ronde vensters geven een heel bijzonder effect, alsof ik door een verrekijker kijk. Ik zie iets heel moois gloren aan de horizon 🙂

    En wat heb je weer een mooi stukje geschreven hier. Ik wil ook meer genieten van de dag, het moment. Niet zoveel meer tegelijk, maar aandachtig bezig met een handeling.

    groeten Anita

Leuk dat je wil reageren!

