Slapende dieren

slapende dieren rechthoekToen ik gisteren tijdens het wakker worden ergens op een blog een foto van een slapende kat tegen kwam kon ik niets anders doen dan pen en papier pakken. Nog voor ik aan mijn ontbijt begon stond het beestje op papier en was een nieuw idee geboren. Het lijkt mij leuk om een serie te maken van slapende dieren bolletjes. Het gevoel van warmte, kwetsbaarheid en veiligheid dat zo’n opgekruld en slapend wezentje uitstraalt vind ik erg mooi en hoop ik een beetje in deze tekeningetjes te kunnen vangen. Het tweede dier, een slapende hond, is inmiddels ook gemaakt en nu zoek ik naar andere dieren die ook zo mooi opgekruld liggen. En dus richt ik mij tot jou als lezer: Welke dieren slapen nog meer in zo’n vrolijk rondje en zou jij terug willen zien in deze serie?

4 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Anita schreef:

    Wat weer prachtig. Onze kat kan ook zo mooi opgekruld liggen.
    Wat dacht je van een opgekrulde vos?

  2. Carin schreef:

    Ja ja ja ik dacht ook gelijk aan een vosje! Ging gelijk kijken en inderdaad liggen die ook vaak opgekruld, heel schattig.

  3. epsiej schreef:

    Ik dacht ook aan een vos. Maar een egel krult zich ook op πŸ™‚ en een hamster. Een konijn ligt juist lang gerekt πŸ™‚

  4. Coja schreef:

    Eekhoorn, bever en de hond van mijn ouders deed het ook zo lie ^_^ (lhasa apso)

Leuk dat je wil reageren!

