Briefpapier freebee speciaal voor jou!

Vrolijk bloemenbriefpapier, speciaal voor jou! Klik op het plaatje, en print de PDf dubbelzijdig uit op A4 formaat. Veel plezier ermee. Gebruik het met veel plezier, maar alleen op niet-commercieele basis.
Vrolijk bloemenbriefpapier, speciaal voor jou!
Klik op het plaatje, en print de PDF dubbelzijdig uit op A4 formaat. Veel plezier ermee. Gebruik het met veel plezier, maar alleen op niet-commercieele basis.

Zoals jullie weten teken ik wat af. Inmiddels wordt de stapel tekeningen hoger en hoger en zocht ik naar een manier om ook anderen plezier te laten beleven aan dat wat ik maak. Twee van mijn tekeningen heb ik nu omgevormd naar heus briefpapier wat jullie naar hartelust kunnen downloaden en uitprinten. Leuk voor de snailmail, een brief aan je oma of aan een verre vriend. Ik ben benieuwd of jullie dit leuk vinden en hier vaker zouden willen zien. Zo ja, dan mag je best een verzoekje voor iets indienen ;-), wie weet ga ik er dan mee aan de slag!

dierenwereld lint 2
Vrolijk dierenbriefpapier, speciaal voor jou!
Klik op het plaatje, en print de PDF dubbelzijdig uit op A4 formaat. Veel plezier ermee. Gebruik het met veel plezier, maar alleen op niet-commercieele basis.

7 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Lotje schreef:

    Wat SUPER leuk! Nu nog bedenken wie ik een brief ga schrijven en wat ik er in ga zetten!

  2. Mokums meisje schreef:

    Wat een ontzetten leuk en origineel idee van jou! Ik heb ze beiden gedownload en de pdf’s opgeslagen. Dank je wel hoor!

  3. Tante Jannie schreef:

    Oh WAUW! Wat heb je dit mooi gemaakt zeg! Die ga ik zeker weten printen. Ik ga jou er alleen geen brief mee schrijven want ja… dat zou een beetje raar zijn haha 😛

  4. Alice Slagers schreef:

    oh ja leuk. Ik heb de dieren al geprint.

  5. Isabel Peters schreef:

    Wat prachtig zeg! Ik heb toevallig net een nieuwe penvriendin… 😉
    Het lukte me alleen niet het dierenpostpapier te openen, maar misschien ligt dat aan mijn computer?

Leuk dat je wil reageren!

