Vrije wateren.

image

Als wij gaan varen met ons bootje passeren wij van alles. Heel veel mooie natuur, vrolijk fladderende vogels, een hoop containerschepen, wat vergane industrie en heel, heel soms een bruinvis of een lepelaar. Elke vaartocht is weer anders, gewoon omdat de wind nooit eender is als de dag ervoor. Omdat de wolken en de  zon in hun samenspel het licht steeds weer op een nieuwe wijze laten schijnen. Een ding is echter altijd hetzelfde, zodra ik mijn voet van wal haal voel ik mij vrij. Ons bootje, mijn synoniem voor vrijheid. Fijn.

image

2 gedachtes over “Vrije wateren.

Leuk dat je wil reageren!

