Eendjes, een vrouw en een tak.

Zo, middag, hiephoi! het bankje van gister ben ik niet gepasseerd, ik ging eens lui met de tram. Maar de eendjes ben ik zeker tegen gekomen! Dit kwakende groepje kwam mij vrolijk tegemoet gewandeld terwijl ik in een pauze even in mijn uppie stond uit te puffen in het zonnetje. En nu, nu heb ik even een paar uurtjes waarin niets hoeft. Tijd voor de broodnodige ontspanning met een tekenpen in de hand. Een vrouw en wat takjes als resultaat. Fijn, de laatste dagen kwam er namelijk maar weinig uit mijn vingers, of eigenlijk, maar weinig waar ik ook daadwerkelijk een beetje tevreden over was. Mijn innerlijke criticus was weer eens te streng, hihi. Nu eens kijken of ik dit weer een beetje weet vast te houden en kijken of naast tekenen het schrijven ook weer een beetje gaat lukken. Dat ga ik zo, in het laatste “vrije” uurtje van vandaag, maar eens fijn uittesten.

eendjes

4 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Roel schreef:

    De eentjes kijken vol verwachting en die vrouw kijkt alsof ze straks iets leuks gaat doen en daar alvast aan denkt.

  2. Lucy schreef:

    Mooie tekeningen hoor! En heel leuk om je belevenissen te lezen. Knuffel van mij.

  3. Denise Beckand schreef:

    Mooie combinatie van tekeningen, samen een prachtige sfeer!

    1. fotootjevandaag schreef:

      Dank je wel! En jij bedankt voor de prachtige bloemenslinger, echt heel leuk!

Leuk dat je wil reageren!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.