Het dinsdagmeertje.

meer

Langs dit kleine meertje fiets ik tegenwoordig elke dinsdag. De dinsdagochtenden zijn suf. Bij dit meertje staat een bankje waar ik dan even ga zitten. Om even voor mij uit te staren over het water naar de eentjes en een enkele voorbijganger in de verte. En dan zet ik ter plekke de sufheid overboord en maak van de dinsdagmiddag een fijn moment voor mijzelf. Morgen rond een uurtje of twaalf zit ik weer lekker op dat bankje. Ik kijk er nu al naar uit. Weet je wat, ik stop vanavond gewoon alvast een oude boterham in mijn tas. Ga ik morgenmiddag gewoon in mijn uppie de eendjes voeren!

4 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Jessica schreef:

    Heerlijk zo’n moment voor jezelf..dankjewel dat ik even heb mee mogen genieten.

  2. Roel schreef:

    Is dit nou net een plekje van de stad dat ik nog niet ken?

    1. fotootjevandaag schreef:

      Je kent het wel, ligt in het Haagse Bos.

Leuk dat je wil reageren!

