De tekening voor tante P.

Voor Petra
Voor tante P.

Vandaag was er eindelijk weer eens tijd om te tekenen, met bovenstaand werkje als resultaat. Ondanks dat de foto wat beter had gekund, is dit de meest dierbare tekening die ik tot nu toe in het kader van het tekeningen strooien heb gemaakt. Het is een tekening die ik heb gebaseerd op een foto die ik gister van ons meisje heb gemaakt. De tekening is voor P, mijn tante. Zij is de jongste zus van mijn moeder en scheelt qua leeftijd zo’n 15 jaar met mij. Als kind paste zij veel op mij en mijn broertjes, het afgelopen jaar paste zij met regelmaat op ons dametje zodat ik de dingen kon doen die ik doen moest. En hier ben ik haar heel dankbaar voor. Dus krijgt ze een tekening van het mooiste wat ik heb, mijn meisje.

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. CarlaK schreef:

    Prachtig, zowel de tekening als de tekst erbij!
    Liefs!

Leuk dat je wil reageren!

