“Keep it really slow”

Deze tekening is gemaakt voor Coja. Zij heeft een eigen blog, dat helemaal gewijd is aan "snailmail", of te wel slakkenpost. Post die je gewoon in de brievenbus stopt en er dus even over doet voor het de ontvanger bereikt. In deze tijd van snelle sms-jes en emails is Slakkenpost waardevoller dan ooit. ”
Deze tekening is gemaakt voor Coja. Zij heeft een eigen blog, dat helemaal gewijd is aan “snailmail”, of te wel slakkenpost. Post die je gewoon in de brievenbus stopt en er dus even over doet voor het de ontvanger bereikt. In deze tijd van snelle sms-jes en emails is Slakkenpost waardevoller dan ooit. ”

Zo, was me dat even een verassing! Wat wordt er enthousiast gereageerd op de “Fotootje Vandaag Strooit tekeningen” actie! Er zijn al 12 mensen die een tekening willen ontvangen, en er zijn ook nog eens 5 creatievelingen die hebben aangegeven zelf ook met tekeningen te gaan strooien. Ik vind het zo leuk, ik ben er vandaag gewoon een beetje hyper van. En eigenlijk hoop ik dat er nog veel meer verzoekjes voor tekeningen worden ingediend. Het zal dan ook niet verbazen dat ik vandaag enthousiast in de pen klom en de eerste tekening maakte. Het tekenen van deze slak was behoorlijk meditatief. Als je goed kijkt kun je zien dat de tekening helemaal is opgebouwd uit stipjes. En aangezien het best een werkje is om zoveel stipjes te zetten, biedt dit ook ruimte om even heel rustig na te denken over de dingen om mij heen. “Keep it Really slow” is dan ook niet alleen toepasselijk voor de ontvanger van de tekening maar ook voor mijzelf. Ik word mij steeds meer bewust hoe belangrijk het op dit moment voor mij is om het echt rustig aan te doen. Rustiger dan ik vaak wil, ik ben blijkbaar een gehaast persoon. Langzaam aan begin ik te ontdekken dat het soms helemaal niet erg is om rustig aan te doen, om even wat langzamer te leven dan de wereld om je heen. Niet overal ja op zeggen, maar bewust kiezen wat je wel en niet doet en daardoor ruimte maken voor datgene waar je blij van wordt. “Keep it Really Slow”, mijn motto voor de komende tijd!

2 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Coja schreef:

    WoW ❤
    en wat toepasselijk na mijn stilte dag vandaag van mindfulness, word er stil van…….

Leuk dat je wil reageren!

